Hvis du får en dårlig anmeldelse på GoMore kan du gøre følgende.
Det er vigtigt at forstå, hvorfor den dårlige anmeldelse er blevet givet. Anmeldelser er en afspejling af et andet medlems oplevelse af dig, og negativ feedback kan nogle gange give værdifuld indsigt i områder, hvor du kan forbedre dig. Overvej derfor følgende:
Gennemgå detaljerne: Se på detaljerne i bookingen eller kommunikationen. Var der nogle misforståelser eller områder, hvor forventningerne ikke blev opfyldt?
Reflekter over kommunikationen: Tænk over, hvordan kommunikationen foregik før, under og efter. Kunne noget have været tydeligere eller mere rettidigt?
Evaluer feedbacken: Overvej nøje den feedback du har fået. Er det et engangsproblem, eller er der tale om et tilbagevendende problem, som du kan arbejde på at forbedre?
Forbedre din service: Brug dette som en mulighed for at forbedre dig. Uanset om det drejer sig om at forbedre kommunikationen, være mere punktlig eller justere de tjenester, du tilbyder, kan små ændringer føre til bedre anmeldelser i fremtiden.
Politik for fjernelse af anmeldelser: Generelt fjerner GoMore ikke anmeldelser, medmindre de overtræder vores retningslinjer for indhold ved at indeholde groft og chikanerende sprog, ukorrekte oplysninger eller uretfærdige beskyldninger.
Anmodning om gennemgang: Hvis du mener, at anmeldelsen er blevet givet uretfærdigt eller indeholder upassende indhold, kan du kontakte GoMore Support for at anmode om en gennemgang. Giv en klar begrundelse for, hvorfor du mener, at anmeldelsen bør fjernes.
Indsaml beviser: Før du kontakter GoMore Support, skal du indsamle al relevant kommunikation eller bevismateriale, der understøtter dit krav.
Kontakt GoMore Support: Tag kontakt til GoMore Support via hjemmesiden eller appen. Vær specifik omkring dine bekymringer, og hvorfor du mener, at anmeldelsen overtræder vores retningslinjer.
Vent på svar: Når du har fremlagt din sag, undersøger GoMore Support sagen og kontakter dig hurtigst muligt information om næste skridt.
Hold en høj standard: Stræb altid efter at give den bedst mulige oplevelse for at undgå fremtidige dårlige anmeldelser.
Søg feedback: Bed om feedback efter hver leje. På den måde kan du opfange eventuelle udfordringer, før de resulterer i en dårlig anmeldelse.
Vær proaktiv: Hvis noget går galt, skal du være proaktiv og løse problemet før den anden part giver en anmeldelse.
Selv om en dårlig anmeldelse kan være nedslående, er det også en mulighed for at lære og forbedre sig. GoMores bedømmelsessystem er lavet, så det er så retfærdigt og gennemsigtigt som muligt, og kan hjælpe dig med at styre dine interaktioner på platformen. Husk at en enkelt dårlig anmeldelse ikke er et udtryk for din samlede præstation, især ikke hvis du forsøger at løse eventuelle udfordringer proaktivt og fortsætter med at yde god service.
Hvis du har yderligere spørgsmål eller hvis du har brug for hjælp, så tøv ikke med at kontakte GoMore Support.